dag ett: introduce yourself

hur gör man det? hej, det här är jag och jag är jag. eller vad?

verkar lika spännande som mitt personliga brev till cv:t ungefär.

 

men okej.

jag är nothing fancy. helt vardaglig men ändå unik för jag är jag. jag är tjugotre och är enochsjuttiofyra centimeter lång och väger ungefär två och en halv gånger mindre än min längd. jag är student men jobbar extra och just nu gör jag även praktik på företaget x.

jag är väldigt lat men kan prestera väl när jag vill. jag älskar att sova, helst bredvid min pusselbit.

 

jag har precis slutat röka (fyra veckor!) och jag saknar det. men jag har lovat en viss person att jag ska låta bli och jag håller vad jag lovar. förutom löften till mig själv.

jag bor själv och tycker det är rätt tråkigt. det är ingen som städar åt mig (om man inte betalar lillasystern att städa för en femhundralapp..) eller lagar mat. jag älskar att laga mat men inte om jag bara ska laga åt mig själv, då blir det hellre en macka eller två till middag.

 

jag älskar att resa och satsar på att göra tjugohundraelva till ett resande år. hittills har jag planerat in london och amsterdam. och new york som ska bli min examenspresent till mig själv.

jag har brunt hår och bruna ögon men pigment som en gris.

 

så, nog om mig. jag har redan använt ordet 'jag' tjugofyragånger + två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0